6 d’abr. 2019

Remescles setmana 14

Resultat d'imatges de calvin harris 2019 billboardAquesta setmana tenim noves remescles de Sam Feldt, Syn Cole, CamelPhat i una de molt especial de la mà de Calvin Harris.


Syn Cole ha remesclat l'actual senzill de Dimtri Vegas & Like Mike i Era Istrefi, anomenat Selfish. He de dir que la original em va agradar bastant, i que potser la prefereixo a la remescla tot i que Syn Cole sigui, actualment, un dels meus productors preferits. Manté certs elements de la original, com la veu o la melodia del drop, però els enfoca de manera totalment diferent, portant-los cap al seu estil habitual. Per tant, és una remescla molt previsible, cosa que no la fa ser dolenta però sota el meu punt de vista li treu atractiu.



Rita Ora comparteix la primera remescla oficial del seu actual senzill Only Want You, que és la de Sam Feldt. A mi m'acostuma a agradar la música de Rita Ora, però sent sincers: aquesta cançó necessitava una bona remescla. I Sam Feldt li dona el ganxo que necessitava.



I'm Not Alone, el primer número 1 de Calvin Harris al Regne Unit compleix una dècada, i l'escocès ha decidit celebrar-ho rellançant aquest senzill amb una versió actualitzada que ell mateix ha fet, dos remescles més (una de Camelphat i l'altra de Thomas Schumacher) i una versió remasteritzada de la original.
Les dos remescles no m'han convençut gens, i en especial he de dir que m'ha decebut la de CamelPhat ja que m'esperava una pista que sonés tan bé com Cola, i no és el cas. Pel que fa a les altres dos versions, la remasteritzada és bàsicament el mateix que la original (que segueix sonant increïblement bé, tot i la seva "edat") i la versió actualitzada sona també increïble, encara millor. Bàsicament fa sonar I'm not Alone com una cançó del Calvin Harris actual, en els aspectes bons i en els dolents: la fa encara més adictiva i encara més dinàmica, però tambñe més repetitiva, fins al punt que suprimeix la estrofa de la cançó.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada