13 d’abr. 2019

Novetats EDM setmana 15

Resultat d'imatges de oliver heldens billboard
Aquesta setmana s'han estrenat noves originals d'artistes com Oliver Heldens, Nicky Romero, Cedric Gervais o Avicii.


Oliver Heldens publica Summer Lover, que compta amb la veu de Devin i la participació del guitarrista Nile Rodgers. Tot i que s'allunya del seu so habitual, Summer Lover és una proposta sublim com no ho era cap senzill de Heldens des de fa anys (segons el meu punt de vista com a mínim). Tot i que la producció no acapara tant de protagonisme com es podria esperar, la trobo realment encertada. I la lletra melancòlica acaba de completar la que sens dubte podem considerar una de les millors pistes EDM del que portem del 2019.



Quan vaig llegir que Nicky Romero i W&W col·laborarien en una cançó no m'esperava que sonés així: no es tradta d'una pista big room molt contundent, sinó d'una pista Progressive melòdica (un estil que a mi m'agrada bastant més). I la veritat és que és una d'aquelles col·laboracions de les quals es pot arribar a dubtar, ja que sona totalment com el que acostuma a fer Nicky Romero i gens com el que acostuma a fer W&W. Sigui com sigui una producció molt encertada on la vocal aporta més aviat poc.



També tenim nova proposta de Cedric Gervais: Don't Want you. Aquest DJ, conegut sobretot per la remescla que va fer de Summertime Sadness de Lana del Rey que va guanyar un Grammy i va convertir-se en el priemr i únic Top 10 als Estats Units per alla.



Per acabar, fa uns dies es va publicar el primer senzill de l'àlbum pòstum d'Avicii, que ja vaig comentar quan va sortir.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada