22 d’abr. 2019

Remescles setmana 16


Aquesta setmana comentarem remescles a les noves propostes de Marina, Nicky Romero, Zara Larsson i Bebe Rexha.




Don't Worry Bout Me ha rebut la seva primera remescla oficial: la de Rudimental, que porten l'actual senzill de Zara Larsson, al Deep House amb molt d'encert. Només voldria comentar un petit detall que jo hauria fet d'una altra manera: trobo molt innecessari que el drop comenci a la meitat de la tornada. De totes maneres, probablement m'agrada més aquesta remescla que la original, i m'ha recordat  a I Would Like, una de les meves preferides de la cantant sueca.



També rep la seva primera remescla oficial, que he trobat molt encertada. Tot i que sabent el públic que té Marina, dubto que molts dels seus fans comparteixin aquesta opinió.



Després de col·laborar amb Bebe Rexha en múltiples ocasions, David Guetta ara remescla el seu actual senzill Last Hurrah. El francès aposta amb influències del reggae i el reggaeton per un so molt semblant al de Para Que Te Quedes, una de les cançons del seu últim album. No és l'estil que més m'agrada però és clar que queda més interessant que la original.



No deixem de parlar de David Guetta, ja que Nicky Romero ha llançat les sis remescles oficials per la seva recent col·laboració Ring The Alarm.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada