27 d’abr. 2019

Novetats EDM setmana 17

Imatge
Digital Farm Animals, Martin Garrix i Don Diablo són qui porten les principals novetats dance de la setmana.
Martin Garrrix ha estrenat la seva nova producció anomenada Summer Day, que compta amb les veus de Macklemore i Patrick Stump de Fall Out Boy. És una cançó molt diferent del so progressive al qual Garrix ens té acostumats ( i ja m'agrada que sigui així), apostant per una barreja de funk i EDM que ha quedat bastant fluixa sota el meu punt de vista. M'ha recordat a Summer Lover d'Oliver Heldens, però està clar que la proposta de Garrix surt molt perjudicada de la comparació. 


Don Diablo i Jessie J col·laboren a Brave, una altra proposta que no em diu res tot i que per aquesta tampoc tenia massa expectatives.


Digital Farm Animals i Becky G presenten Next To You, una proposta tropical correcta (i no gaire més pel que fa a la producció) que acaba sent la meva novetat preferida de música dance aquesta setmana. Per mi el principal alicient de la cançó és poder veure a Becky G en un so totalment diferent del que fa habitualment.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada