11 de gen. 2019

Novetats setmana dos

Resultat d'imatges de lana del rey norman rockwell billboardAquesta setmana hem tingut un gran nombre de novetats d'artistes destacats com Lana del Rey, Lauren Jauregui, Tom Walker o Armin Van Buuren, entre altres.

Lauren Jauregui ha estrenat el seu segon senzill en solitari, More Than That. És una cançó totalment diferent, si no oposada l'altre avançament del seu àlbum que va donar, Expectations; i això ja es veu clarament si mirem que ha treballat amb els productors Murda Beatz (responsable de les bases d'èxits hip-hop del 2018 tan remarcables com FeFe o Motorsport) i Charlie Handsome (que també ha treballat amb Khalid, Travis Scott o Post Malone, entre altres). És difícil etiquetar More Than That, però jo la classificaria en la vessant més melòdica del trap, com la que feia XXXTentacion. Una altra cosa que feia ell, i que Lauren fa en aquesta cançó és que la cançó (si treiem la instrumental que es va repetint uns segons mes) tot just dura dos minuts. I això per mi no és una cosa bona.
More Than That i Expectations són cançons molt diferents i per això resulten difícils de comparar, però segons el meu criteri la que ja coneixem és brillant i aquesta no és res més que correcta. Tot i així, veig com una cosa positiva la enorme diferència entre els dos registres, que pot ser una pista del que ens espera al seu àlbum.


Lana del Rey ha estrenat una nova cançó anomenada Hope is a dangerous thing for a woman like me to have - But I have it (a la que li diré Hope d'ara en endavant, ho sento Lana però un títol de 16 paraules es massa). És el tercer avançament que aquesta cantautora estatunidenca ens dona del seu sisè àlbum (previst per aquest 2019), després de Mariners Apartment Complex i Venice Bitch.
Hope m'ha despertat sentiments contradictoris: d'una banda, m'agrada que -de la mateixa manera que ho feia en els dos senzills mencionats- s'allunyi una mica de l'estereotip de "cançó de Lana del Rey", en aquest aquest amb una instrumentació molt subtil i amb una manera de cantar una mica diferent. I de fet, a la pregunta si aquesta cançó m'ha agradat o no, la resposta és fàcilment afirmativa; però és un tipus de cançó que se'm fa difícil d'imaginar una situació en la que em vingui de gust escoltar.



 Halsey ha estrenat una nova versió de Without Me per celebrar que s'ha convertit en el seu primer número 1 com a artista principal i com a solista al Hot 100. Irònicament, ho ha fet amb un remix en el què també hi participa Juice WRLD, conegut per signar un dels èxits Hip-Hop de l'últim terç del 2018: Lucid Dreams. Mantenint exactament la mateixa producció, la única variació que hi trobem en relació amb la original és que té el pont diferent, la única part en la que ell canta. La veritat és que no aporta res, ni per bé ni per malament. No és cap desastre, però tampoc aporta res d'interessant.
Si us sóc sincer, Juice WRLD no m'ha despertat tan interès com per escoltar-me tota la seva discografia, però sí que he escoltat un grapat de cançons seves que m'han agradat bastant.



Calvin Harris comença el 2019 amb un nou senzill anomenat Giant, que compta amb la veu de Rag N Bone Man. Tot i que es manté dins el Deep House de la majoria de produccions que ens va presentar l'any passat com One Kiss, Promises, I Found You o Slow Down, l'enfoca d'una manera molt diferent que no m'acaba de convéncer. Però com sempre dic, m'agrada veure que aposti per un so nou. Particularment en el cas de Harris, que està canviant d'estil constantment.




El raper italià Fedez col·labora amb Zara Larsson en el seu nou senzill Holding Out To You.




 Armin Van Buuren, W&W, Dimitri Vegas & Like Mike han col·laborat a Repeat, una pista big room que només pels noms que la signen ja promet ser un dels èxits als festivals de la temporada (sobretot ara que aquest estil ja no es fa gaire). Ara bé, és realment una bona pista? Per ser el que és (i excloient la primera secció que és bastant terrible) no està malament del tot, però tampoc és res espectacular ni aporta res que no hàgim vist en altres llançaments d'algun d'aquests titans de la música electrònica com Ping Pong o Rave Culture.



Don Diablo ha presentat la remescla a High Hopes, l'actual senzill de Panic At the Disco que és un dels èxits del moment als Estats Units, entrant aquesta setmana al top 10. Don Diablo aposta per un so deep house  bastant suaus si el comparem amb l'estil al què ens té acostumats, i el resultat m'agrada bastant més que la original.



Bloodpop ha presentat un nou senzill: New Man. És una pista instrumental que no està malament, però que d'un estil que no m'acaba de resultar atractiu. M'agraden molt més les produccions que ha fet amb altres artistes com Lady Gaga o Justin Bieber



Tom Walker ha presentat la nova versió de Just You And I que formarà part del seu àlbum d'estudi What A Time To Be Alive, que sortirà el dia 1 de Març. El cantautor britànic va llançar una versió acústica de la cançó al 2017 i la veritat és que és una de les meves preferides de la seva discografia.

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada