18 de gen. 2019

Novetats setmana 3 pop

Resultat d'imatges de nervo 2018 billboardA partir d'ara dividiré les novetats de la setmana entre les que tenen més a veure amb el pop i les que tenen més relació amb la música electrònica/dance. Dins la primera categoria, aquesta setmana han estrenat nova música Rosalia, Inna, Becky G, Ariana Grande i les NERVO.



Rosalia col·labora en una de les cançons del nou disc de James Blake. El nou treball discogràfic del cantautor anglès es diu Assume Form, i la pista en la què hi col·labora l'artista catalana es diu Barefoot in the Park. Malgrat que he de dir que no és el que m'esperava (jo m'esperava tota la cançó en anglès i de l'estil que és la tornada), m'ha agradat. Les estrofes que canta Rosalia segueixen molt en línia del Mal Querer, en castellà, amb inspiració flamenca en la veu però amb una producció molt elaborada. Les parts d'ell i les tornades tenen un estil pop molt suau que m'ha recordat a la música de Lana del Rey, i que ja m'agradaria veure en el futur a Rosalia explorar-lo.


Ariana Grande ha estrenat 7 Rings, el tercer avançament i segon senzill oficial del seu cinquè treball discogràfic, que s'estranarà en algun moment dels propers mesos. Es tracta d'una cançó trap-pop, però enfocada de manera diferent que altres de les seves cançons més recents que també combinaven aquests gèneres com God Is A Woman. Trobo que és una cançó molt fluixa, tot i que el vídeo penso que està bé.



Inna dona un tercer avançament del seu disc Yo (el disc que més ganes tinc jo de sentir aquesta primera meitat de 2019): Sin Ti. Tot i que sona molt diferent a Iguana i Ra, el que sí que té en comú amb els altres dos senzills del disc és que realment és una cançó brillant amb una producció genial. Potser fins i tot aquesta és la que té la millor producció. 



NERVO tenen nova cançó: Habit., on tornen a la seva faceta més pop, cosa que ja m'agrada i que és una sorpresa. Tot i que no és la seva millor cançó, no està gens malament (i feia temps que no pensava això de cap dels seus llançaments)


Tot i que els seus llançaments en castellà han tingut molt més èxit, Becky G encara segueix llançant alguna cnçó en anglès com aquesta LBD, estrenada avui mateix.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada