29 de març 2017

RUMOR: Capital FM actualitza la seva llista de nous llançaments

La ràdio Capital FM, una de les emisores més destacades del Regne Unit ha actualitzat l'apartat de llançaments imminents de la seva pàgina web, per incloure-hi els següents singles i àlbums:
No trobo que això vulgui dir res, però m'ha semblat curiós. Jo no veig cap motiu per creure que els àlbums són reals, però sí els singles perquè poden ser les cançons que estan pendents que els enviin.
Àlbums:
Martin Garrix - +X (No sé que dir-vos, jo segueixo pensant que està més que cancel·lat)
Sia - We Are Your Children (Programat per la tardor passada, però retrassat i substituit per la reedició de This is Acting)

Cançons/Single:
Major Lazer feat. Camila Cabello - Hard Beat (No tinc res per dir-vos ni que és creïble ni que no, però en principi les cançons jo crec que és suficient prova el fet que siguin un ràdio)
Zayn feat. Nicki Minaj (Ja fa dies que es rumoreja)
Rita Ora & Jess Glyne (Ja fa temps que em va deixar d'interessar Rita Ora)
The Weeknd - Secrets (Cap sorpresa, el vídeo ja està filmat).




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada