29 de març 2017

Lana del Rey anuncia el títol del seu disc amb un tràiler + traducció

Lana del Rey ha compartit fa uns minuts un tràiler del seu proper disc, on anuncia el tíol d'aquest, que serà Lust For Life.



"En aquesta ciutat. Un artista realment necessita molt d'espai quan intenta crear quelcom especial. Un lloc on cultivar un món seu, lluny del món real. Afortunadament, jo visc al mig de la lletra H del cartell de Hollywood. I així és com passo la majoria de les meves nits, situada per sobre del caos que hi ha a la ciutats dels àngels sota meu.
No em malinterpreteu, m'encanta enfonsar els meus peus al fang de la ciutat de tant en tant, en especial els dimarts. Però en realitat, quan estic en el procés de fer un disc, sobretot ara: quan el món es troba en un període tan fosc, vaig sentir la necessitat de prendre l'espai jo sola, ben lluny de la vida real per a poder reflexionar sobre quina ha de ser la meva contribució al món.
Aixi que cada mtí, tinc el luxe de preguntar-me a mi mateixa: que podria cuinar avui pels meus nens*: alguna cosa especiada? Alguna cosa amarga, però amb un regust dolç? O m'hauria de prendre el dia lliure, per apagar el foc i prendre un moment i enviar-los el meu amor a través de l'èter.
Perquè, de vegades amb tenir bones intencions i manifestar-les, és la contribució més valuable que una artista pot fer. Així que, encara que els temps estiguin una mica bojos, no són tant diferent del que altres generacions han hagut d'experimentar durant el transcors dels anys. I mentres passem d'una era a una altra, no hi ha cap lloc on preferiria estar que al mig de la H de Hollywood, fent aquest disc per vosaltres. Perquè vosaltres i la música sou el meu amor, el meu luxe de per vida.

*fans

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada