17 de març 2017

Remix EP: Scared To Be Lonely

Avui s'ha posat a la venda l'EP amb les primeres 6 remescles oficials del nou senzill de Martin Garrix Scared To Be Lonely, on col·labora amb la cantant britànica Dua Lipa.
Com que la original a mi personalment em va deixar molt fred rebo totes aquestes remescles amb els braços oberts.
La primera remescla és la de Brooks, que porta Scared To Be Lonely a l'electro house, amb un estil que sota el meu punt de vista és molt millor que l'original. El drop sí que és cert que no és res de l'altre món i recorda al Martin Garrix de Virus i Break Through the Silence [La millor etapa de l'holandès, si us interessa la meva opinió] tot i ser més correcte; la producció durant les estrofes és molt interessant.
La segona remescla és la de DubVision, que també trobo encertada tot i no ser el millor llançament d'aquest duo de DeeJays i Productors. També porta la col·laboració de Garrix i Dua Lipa a l'electro house, encara que aquesta vegada amb un estil més melòdic.
Zonderling també presenta la seva versió de Scared To Be Lonely, apostant per sons més suaus que les dos anteriors remescles i mantenint alguns elements de la producció original; també amb un resultat bo.
La quarta remescla és la de Alpharock, de qui fa molt que no en sentia música (des de FAWL, que em va agradar bastant, potser). Aposta per sons que combinen el D&B i el house, amb bastant èxit; tot i que és un estil que a mi no m'atreu.
També tenim la remescla de Funkin' Matt que porta STBL al Future House amb molt encert i mantenint la remescla de la original, que no acaba de casar del tot amb la base Future House (Tot i que tampoc no em desagrada del tot com queda).
Per últim tenim el remix de Julien Earle, que aposta per sons Deep House més orgànics, també amb molt encert.



El meu veredicte és que totes són millors que l'original, que sota el meu punt de vista és una producció molt, molt fluixa. Em costa dir-vos quina d'aquestes remescles és la meva preferida, perquè veig que algunes s'adiuen més a un entorn i altres a un altre.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada