23 de gen. 2017

Segons Forbes, Lady Gaga preveu llançar un disc al 2017

'Million Reasons' Is The Next Single From Lady Gaga's 'Joanne'
En els darrers moments,molts monsters s'han quedat impactats -jo no, perquè no m'ho crec, sincerament-  ja que la prestigiosa revista Forbes ha publicat que Lady Gaga preveu llançar un nou disc aquesta tardor.
Concretament ha estat en aquest article, on parlen de que no pagaran a Lady Gaga perquè actui a la Superbowl, ja que es considera que l'hi donen una oportunitat de promoció increïble i que per això no cal que hi hagi una remuneració econòmica directa. Bé, si us interessa ja us he deixat l'enllaç a dalt.


Sincerament jo no m'ho crec. I no és que no ho vegi probable, sinó que tampoc ho vull, si això vol dir que no hi haurà gira de Joanne (Quan ella ha dit explícitament que sí que n'hi haurà). I a més, té previst un altre disc de duets amb Tony Bennett pels propers mesos. 
Però per altra banda, la vam veure a l'estudi de gravació fa uns dies, i ja fa mesos que es rumoreja que hi hauria un EP complementari a Joanne, que ja s'ha guanyat el sobrenom de The Joanne Monster, o una reedició de Joanne. Jo si hagués d'apostar diria que reeditarà el disc perquè això sempre ajuda a inflar les xifres de vendes i no li aniria gens malament.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada