23 de gen. 2017

Ed Sheeran estrena el videoclip de Castle On The Hill

Ed Sheeran acaba de publicar fa poques hores el videoclip per a un dels seus nous senzills. Sorprenentment per mi, és el de Castle On The Hill i no el de Shape Of You, que jo m'esperava més perquè està tenint un impacte més fort a les llistes d'èxits.
Tot i que la cançó ja us vaig dir que no em convenç gaire, la veritat és que el videoclip m'ha agradat i el trobo molt encertat, tant en el en sentit de que esta fet amb molt bon gust com per què lliga perfectament amb la cançó. A més, feia fa temps que si no m'equivoco no veiem un videoclip amb història (D'acord no fa tant, que lúltim va ser el de Million Reasons que va sortir fa un mes, però abans tampoc és que n'hi hagués hagut cap d'immediatament anterior).
El mlancòlic videoclip de Castle On The Hill segueix un grup d'adolescents -entre els quals hi ha un noi que intenta ser el doble de Sheeran-, amb els quals Ed Sheeran sembla que es lamenti d'haver perdut el contace fins que al final es veu que no.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada