22 de gen. 2017

Predicció: Superbowl de Lady Gaga

Ja fa uns dies que tinc feta la meva aposta sobre quines cançons cantarà Lady Gaga durant la seva actuació a l'espectacle de la mitja part de la Superbowl el proper 5 de Febrer, i he volgut compartir-la amb vosaltres. Veurem si ho encertat alguna cosa.

Primera secció: Èxits
Resultat d'imatges de lady gaga billboard just dance

Intro: Just Dance i Poker Face

Penso que una introducció perfecta seria per a l'actuació de Lady Gaga a la mitja part de la superbowl seria la intro de Just Dance, amb els muh muh muh de Poker Face per anar fent la transició cap a aquesta cançó.

Poker Face
Resultat d'imatges de lady gaga billboard poker face

Sembla impensable que Lady Gaga deixi fora de l'espectacle aquesta cançó, i jo aposto per que la farà escurçada. Tot i que m'encantaria que fes el mashup entre aquesta cançó i Telephone, com el que feia a l'ArtRave, la veritat és que veig molt improbable que canti Telephone (Ja que crec que tots els fans sabem que és una de les cançons de la discografia de Gaga que menys li agrada a ella) i encara menys d'aquesta manera.

Resultat d'imatges de lady gaga billboard bad romance
Bad Romance

La única cançó que a hores d'ara està confirmada al cent percent que interpretarà. També suposo que l'escurçarà, ja que sinó duraria una tercera part de l'espectacle.


Born This Way o Paparazzi
Resultat d'imatges de lady gaga billboard born this way
Jo aposataria per que cantarà una d'aquestes dues cançons en la versió d'estudi i l'altra al piano. Estic completament segur que cantarà Born This Way, però de Paparazzi ja no n'estic tan segur.

Secció 2: Piano

Million Reasons
Resultat d'imatges de lady gaga billboard million reasons
Jo crec que Lady Gaga presentarà dos o tres cançons de Joanne, un o els dos singles que ja ha publicat i espero que presenti un tercer senzill del disc. Tot i que jo preferiria infinitament més que fos Perfect Illusion, és molt més probable que si només canta un dels primers dos senzills de Joanne sigui aquesta balada.


Born This Way / Paparazzi

Secció 3: Final

The Edge of Glory o Applause
Resultat d'imatges de lady gaga billboard applause
Crec que un final perfecte seria The Edge Of Glory, començant-la al Piano i acabant-la de peu. Però una altra bona cançó per finalitzar   -o per-ho veure- és Applause, ja que d'altra manera a la meva predicció no hi hauria cap cançó d'ARTPOP i 3 de Born This Way.


Secció 4: Bis
Resultat d'imatges de lady gaga billboard perfect illusion
Perquè és evident que n'hi haurà.

Perfect Illusion i/o nou senzill

Tot i que a mi m'encantaria que acabés amb una actuació espectacular de Perfect Illusion, llançant-se sobre el públic i fent girar el micròfon com ho fa al videoclip, seria més intel·ligent acabar amb el nou senzill, que si hagués d'apostar diria que serà John Wayne.


Una altra alternativa que veig molt probable és que faci un medley de cançons de Joanne, per promocionar més el disc en general si no es vol centrar en un nou senzill.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada