29 de nov. 2015

Nous videos promocionals d'ANTI

Rihanna - Anti (2015)Rihanna ha publicat dos vídeos promocionals del seu vuitè àlbum d'estudi, que es posarà a la venda en algun moment entre avui i el Febrer, que és quan comença la gira ANTI World Tour (Ja no em vull mullar amb la data de llançament del disc).
El primer vídeo promocional és de la segona habitació d'Anti Diaries. El més interessant d'aquest vídeo és que sona de fons l'instrumental d'Only If For a Night, que ja va estrenar a l'anunci que va gravar per a Dior a la primavera.





Passem al segon vídeo promocional on podria estar desvelant les col·laboracions que trobarem a ANTI. En aquest vídeo podem escoltar quatre veus, algunes de les quals sonen bastant similars a les d'algunes estrelles pop: La primera ("My Voice is My Power ") em recorda bastant a la de Beyoncé, la segona em sona bastant semblant a la de Lady Gaga, i molta gent pensa el mateix; la tercera no en tinc ni idea i la quarta ("Only New Begginings") m'ha semblat Justin Bieber.



Tot això només són teories de fans, però no em negareu que una col·laboració de Rihanna amb Justin Bieber, Beyoncé, i especialment una col·laboració amb Lady Gaga serien espectaculars. Esperem que Rihanna desveli el tracklist del disc i confirmi la data de llançament aquesta setmana.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada