5 de març 2021

Novetats pop 5/3

Nea, Bruno Mars i Bad Gyal han estrenat nous senzills avui.

Comencem parlant de Pussy, el nou senzill de Bad Gyal en col·laboració amb el productor canari El Guincho, una fusió que ja haviem pogut veure en diverses ocasions com Blin Blin o Tra. La veritat és que em sembla una cançó increïblement fluixa i bastant avorrida, cosa que encara em sap més greu tenint en compte que la cantant catalana sembla haver descartat moltes cançons que són bastant millors que les que està treient. De fet, fa uns quants dies que m'estic plantejant parlar sobre aquestes cançons. Veurem si acaben formant part del seu proper disc, un EP que veurà la llum el dia 19 d'aquest mateix mes.


Bruno Mars i Anderson Paak han estrenat avui la cançó Leave The Door Open, el primer avançament del disc conjunt que presentaran en els proper mesos i que es dirà An Evening With Silk Sonic. Es la primera cançó que Bruno Mars publica des de fa més de dos anys. Leave The Door Open aposta per un so R&B clàssic molt semblant al de l'últim disc del músic hawaiià 24k Magic, cosa que ja m'esperava. Ara per ara, aquest nou senzill no em desagrada, però tampoc m'ha encantat. Potser amb el temps m'acaba agradant més.



Don't Deserve This és el nom del nou senzill de Nea, que és un duet amb Sandro Cavazza. És una cançó pop midtempo que està prou bé, però he de dir que no té el nivell que esperava d'una col·laboració entre aquests dos artistes. Malgrat això, és la que més m'ha agradat de les tres.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada