26 de març 2021

Novetats 26/3

Karol G, Julia Michaels, Lil Nas X i Lucas & Steve han presentat nous senzills aquesta setmana.

Lucas & Steve publiquen avui una versió house de No Diggity de Blackstreet. La versió original de la cançó, produïda per Dr Dre i publicada l'any 1996, va arribar al número 1 del Hot100 estatunidenc i al top 10 de bona part de les llistes europees. Aquesta nova versió de la cançó no em desagrada, però em sembla massa previsible. I sobretot, si la comparem amb el remescla que Kygo va fer del cover acústic de No Diggity que Ed Sheeran i Passenger van publicar al 2013.

Ahir, unes hores abans del publicar el seu nou àlbum KG0516, Karol G va estrenar un últim avançament del seu tercer disc: El Barco. Tot i que el ritme sincopat característic del reggaeton apareix en alguns moments, en aquesta cançó Karol G aposta per un so de pop acústic que sona molt fresc. I més enllà d'això em sembla una cançó molt bona, sens dubte la meva novetat preferida de la setmana. Tant de bo KG0516 tingués més cançons com aquesta, però d'això ja en parlarem en uns dies quan publiqui la ressenya del disc.


Lil Nas X publica avui el seu esperat senzill Call Me By Your Name, que tot i que encara no ho ha anunciat oficialment, tot fa pensar que serà el senzill de presentació del seu primer àlbum de llarga duració. És una cançó de pop amb un so bastant original que ha arribat acompanyada d'un vídeo molt extravagant i ambiciós.


All Your Exes és el segon senzill que Julia Michaels ens avança des del seu proper disc, després de Lie Like This. La seva anterior proposta em va agradar molt, però All Your Exes ja no em convenç tant.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada