12 de març 2021

Novetats 12/8

Alesso, Nicky Romero, Twocolors i Jhay Cortez protagonitzen les novetats de la setmana.

Jhay Cortez ha estrenat avui un nou avançament del seu esperat segon àlbum d'estudi Timelezz. Després d'estrenar diverses col·laboracions en els últims mesos, el cantant presenta en aquesta ocasió una cançó en solitari anomenada Christian Dior. Tainy signa la producció d'aquest senzill, que combina el seu so habitual (particularment m'ha recordat a La Luz, del propi Jhay Cortez i Kali Uchis) amb algunes seccions més contundents, i que m'agrada bastant. La lletra cau en alguns dels tòpics del gènere que m'agradaria que no fossin tan comuns, però la meva principal crítica a la cançó és la seva estructura (tornada-estrofa-tornada-outro) que fa que sembli més mitja cançó que una sencera. Malgrat això, he de dir que tampoc em desagrada i que tinc ganes de poder escoltar el seu proper disc.


Alesso i Armin Van Buuren publiquen avui la versió club mix de la seva col·laboració Leave A Little Love. La versió original d'aquest senzill, estrenada a finals del mes passat, no em va desagradar però em va semblar molt genèrica i tenia la expectativa que el club mix resoldria aquest problema i seria una proposta EDM sòlida. Però, sincerament, aquesta versió encara m'ha agradat menys que la original.


You Used To és el nom de la nova producció de Nicky Romero que ha arribat a les plataformes digitals avui mateix. Es tracta d'una pista electro house més aviat simple, totalment diferent del seu anterior senzill Back To You. No m'apassiona, però tampoc està malament.


Per acabar, tenim la nova proposta de Twocolors anomenat Bloodstreams. És el primer senzill original del duo de DeeJays/productors alemanys publica des del llançament de Lovefool, que es va convertir en un dels èxits dance de l'any passat a Europa. A Bloodstream hi podem trobar molts elements que resulten familiars del seu èxit, cosa totalment lícita i comprensible, però després de tant temps m'hauria agradat alguna cosa més diferent.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada