17 de febr. 2021

Ressenya: Bang

Rita Ora i Imanbek uneixen forces per presentar un EP conjunt anomenat Bang. Conté quatre cançons inèdites interpretades per la cantant britànica i produïdes pel DJ Kazakh, i entre les quals hi ha
col·laboracions amb David Guetta, Gunna i el raper argentí Khea.
Big és la primera cançó del projecte i la que sembla que han escollit com a senzill, ja que és la que figura a les playlists de Spotify i plataformes similars. I la veritat és que em sembla una molt bona elecció, ja que sens dubte és la millor de les quatre (o més ben dit, la única que realment m'agrada). Compta amb la coproducció de David Guetta i la participació del raper estatunidenc Gunna. Segueix amb el so house fred propi d'Imanbek que sumat a unes estrofes frenètiques i una tornada explosiva fan que sigui unamolt bona cançó. 



A continuació arriba Bang, que sampleja Crazy Frog d'Axel F. Més enllà d'això, no hi ha res destacable, i m'ha semblat una versió pitjor en tots els aspectes de My Head & My Heart d' Ava Max. La tercera cançó es diu Mood, compta amb la col·laboració de Khea i deixa de banda el house per apostar per un so house. Em deixa totalment indiferent i la part de l'argentí sobra completament sota el meu punt de vista. Per acabar, tornem al so house fred amb The One, una cançó dance força genèrica que podria perfectament formar part de l'últim projecte d'Inna, però que no em desagrada.

Amb aquest EP, podem veure a Rita Ora en un registre nou per ella, tant a nivell estrictament musical com també pel que fa a imatge, dos coses que valoro positivament. I malgrat que cap de les cançons em sembla dolenta necessàriament, sembla que aquest EP en realitat sigui Big i tres cares B que ells mateixos ja saben que no són al mateix nivell.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada