5 de febr. 2021

Novetats 5/2

Sia amb David Guetta, Vargas & Lagola i Martin Garrix amb Tove Lo han estrenat nous senzills avui.

Vargas & Lagola estrenen avui un nou senzill anomenat Big Hearted, que arriba just a temps per l'edició física del seu últim disc Mount Alda. El duo suec també han afegit una nova versió del disc a les plataformes digitals, amb la incorporació d'aquesta nova cançó com a única novetat. Big Hearted és una cançó pop-rock amb un so retro que segueix molt en la línia del so de Mount Alda.

Pressure és el nom de la col·laboració de Martin Garrix i Tove Lo, una cançó amb un so minimalista i obscur que no m'esperava en absolut i que és bastant diferent a la resta de la discogràfic del DJ neerlandès. I, sincerament, m'alegro molt que així sigui, ja que durant força temps semblava que Martin Garrix només podia treure o bé pistes de progressive house melòdic (un estil que a mi m'agrada, però que ja tenim molt vist) o bé senzills descaradament pop que no tenien massa a destacar. Però tot i que la producció està molt bé, el punt fort de veritat és l'apartat vocal, on podem veure Tove Lo en el seu màxim nivell.



Per acabar, tenim una altra col·laboració entre una estrella de l'electrònica i una estrella del pop: David Guetta i Sia col·laboren per novena vegada per presentar Floating Through Space. Es tracta d'una cançó dance pop suau que m'agrada bastant i que em sembla molt més interessant que la seva anterior col·laboració Let's Love.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada