27 de febr. 2021

Novetats dance 27-2

Armin Van Buuren amb Alesso, David Guetta amb Joel Corry, Nicky Romero i Martin Jensen protagonitzen les novetats dance d'aquest cap de setmana.

El nou senzill de Nicky Romero es diu Back To You, i em sembla el seu llançament més interessant en molt de temps. Back To You és una producció progressive house suau, on la veu té molt per i que aposta per un so més aviat optimista i dolç.


Martin Jensen col·labora amb Georgia Ku en el seu nou senzill 2019. No em desagrada, però em sembla una proposta bastant poc original, excepte pel que fa a la lletra, que parla de trobar a faltar sortir de festa. Un tema que jo encara no havia vist mai en una cançó.


Alesso i Armin Van Buuren uneixen forces per primera vegada a Leave A Little Love, un altre llançament que no està malament però que l'única cosa destacable que té és que el signin dos artistes tan reconeguts. La col·laboració amb Nicky Romero que Armin Van Buuren va presentar l'any passat tampoc m'acabava de convèncer per raons similars, però Leave A Lille Love és encara més previsible i menys memorable. Caldrà esperar el llançament del Club mix d'aquesta cançó, que arribarà el mes que ve.

Per acabar, tenim Bed, una col·laboració de Joel Corry, David Guetta i Raye. Segueix amb el so deep house molt lleuger i comercial de les anteriors propostes de Corry, cosa que no és cap sorpresa si tenim en compte com de be li ha funcionat, en especial al Regne Unit. Bed m'agrada més que els seus anteriors èxits, però em segueix semblant una proposta força bàsica. És la tercera vegada que Guetta col·labora amb la cantant britànica, després de Stay i Make it to Heaven.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada