12 de febr. 2021

Novetats 12/2

Karol G, Tchami i Michael Calfan protagonitzen han estrenat nous senzills avui.
Després d'arrassar en solitari amb Bichota, que va arribar a ser al número 2 de la llista mundial de Spotify, Karol G ja té a punt el seu nou senzill. En aquest cas la cantant colombiana col·labora amb el seu compatriota J Balvin i amb el raper Anuel AA, la seva parella des de fa més d'un any. Tot i que la tornada no m'acaba de fer el pes (sobretot l'abús dels anglicismes em tira enrere),  Location m'ha agradat bastant. Aquesta cançó fusiona pop amb influències del country amb ritmes urbans, tant de trap com de reggaeton; una fusió inèdita fins al moment (que ja sàpiga). La producció torna a ser d'Ovy On The Drums, que ja va treballar amb Karol G en la majoria delsseus èxits com Tusa o Bichota.


Curbi, Tchami i el cantant estatunidenc Kyan Palmer estrenen avui la seva col·laboració, que es diu Make Ammends. És una pista house amb un to molt més optimista del que acostuma a tenir la música de Tchami, però la mateixa qualitat de producció. L'apartat vocal, també m'ha agradat bastant i contribueix en bona mesura al bon resultat del conjunt de la cançó.

Bittersweet és el nou senzill de Michael Calfan, una proposta de deep house que resulta bastant addictiva gràcies a la melodia descendent de sintetitzador i la veu, que té una mica més de protagonisme del que acostuma a tenir en la música d'aquest tipus. No resulta necessàriament innovadora, però em sembla una molt bona producció.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada