20 de des. 2018

Novetats: Desembre

Aquest mes de Desembre he estat preparant les llistes de final d'any, i per això he deixat una mica de banda l'actualitat. Malgrat que és un mes amb poques novetats, Nicky Romero, Benjamin Ingrosso, Bad Bunny, Ariana Grande i Lucas & Steve han presentat nous llançaments que voldria comentar.

Benjamin Ingrosso ha rellançat el quart i actual senzill del seu disc Identification, Behave, amb una remescla feta per James Carter. Realment m'ha sorprés la importància que Ingrosso li ha donat a aquest llançament: no ha estat fins ara que el suec ha editat un senzill digital propiament de la cançó, fins ara. De moment, no li ha servit per tornar a entrar a la sverigetopplistan; ja veurem si ho fa quan marxin les cançons de nadal.
Quan vaig veure que es decantava per promocionar aquesta cançó com a senzill vaig pensar que era una llàstima, ja que Identification té cançons molt millors. Malgrat que no he canviat d'opinió, trobo que la remescla resulta més interessant que la original, i m'ha donat peu a prestar atenció a la lletra i veure que no està tan malament com pensava en un principi.



No acostumo a parlar de Bad Bunny, però no tinc cap problema en admetre que el seu nou senzill, Solo de Mi, m'ha agradat bastant. La lletra (encara que certa part del públic l'ha anat a criticar per ser "hipòcrita") està bé pels estàndards del gènere i m'ha agradat molt com Solo de Mi té dos seccions molt contrastades, però sense una transició que resulti molt forçada. En la primera part. tenim un reggaeton molt suau amb una producció que és com la de Te Boté, però ben feta. I en la segona es transforma en un trap molt enèrgic.


Una de les meves propostes EDM preferides dels últims mesos d'aquest any ha estat Speechless de Robin Schulz amb la veu d'Erika Sirola, i Lucas and Steve acaben de publicar la remescla que n'han fet. Mantenint certes reminiscències de la original, aconsegueixen donar-li molta més empenta a la cançó. Crec que no és just comparar les dos versions, ja que és evident que estan pensades per situacions diferents, però no trobo que superi la original.



Ariana Grande ha estrenat un segon senzill del seu cinquè treball discogràfic. Després de Thank You Next, arriba Imagine, una balada 6/8 amb una instrumentació minimalista que tot i que no us diré que m'encanti, està clar que és molt més interessant que la resta de música que ha publicat aquest any.



Per últim, tenim un parell de noves remescles que Nicky Romero feia un cert temps que havia avançat, però no s'han posat a la venda fins aquest mes. Una és la que ha fet al Thursday de Jess Glyne, apostant per un so dance suau amb molt d'encert. L'altra és la que ha fet al Dreamer de Martin Garrix, que porta al progressive house també amb molt bon gust, però repetint la fórmula d'altres dels seus llançaments i sense res que la faci destacar massa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada