13 de nov. 2018

Crítica: I Know You Know

OllyMursYouKnowIKnow.pngDivendres, Olly Murs va publicar el seu sisè treball discogràfic, que és un disc doble: al primer CD hi trobem 14 noves cançons, entre les quals hi ha el senzill Moves, i al segon disc hi trobem una sel·lecció del material que ha anat publicant al llarg dels vuit anys de carrera
La veritat és que, centrant-nos només en les cançons noves, és un disc bastant fluix. estan bé (de fet, el senzill amb el què l'ha presentat, Moves, és una de les més fluixes per molt que l'hagi composat Ed Sheeran), però no et donen cap raó per tornar a sentir-les una vegada passada la curiositat de les primeres vegades. La producció també em deixa amb la mateixa sensació: no és dolenta, però tampoc té cap punt àlgid. Només se'n salva Feel The Same, en la què hi ha involucrats Nile Rodgers i Digital Farm Animals, que tampoc és res de l'altre món ni res original. I m'arrisco a dir que si no hagués llegit els crèdits abans d'escoltar-la, no m'hauria cridat l'atenció.


No és que I Know You Know no m'hagi agradat, simplement que cap de les seves pistes m'ha resultat mínimament memorable, cosa que sí que passava en els seus anteriors treballs discogràfic (que tampoc eren obres mestres). I per mi, aquesta és la pitjor sensació que et pot deixar un disc.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada