1 de juny 2018

Cinquè aniversari de 100% Música

Avui fa exactament cinc anys, el dia 1 de Juny del 2013 vaig començar amb aquest blog. Sempre que arribàvem a aquesta data m'agradava escriure alguna cosa per dir com seguia amb les mateixes ganes del primer dia. Ara bé, aquest any no podria dir el mateix sense mentir.
Com ja haureu vist cada vegada publico menys coses, i el cert és que ara prefereixo ocupar el temps lliure que tinc amb altres projectes, com per exemple la meva música original que publicaré a Soundcloud.

La veritat és que em fa certa pena deixar-lo però suposo que en un moment o altre a la vida hem de triar i si he de triar entre una cosa que més aviat el meu entreteniment o una cosa que em permet desenvolupar la meva creativitat i fer allò que fa temps que feia però sense arribar a un nivell decent de qualitat, la elecció està clara.

D'altra banda, això tampoc vol dir que tingui intenció d'abandonar el blog: tot el contrari, tinc un projecte pel blog preparat per aquest Juny que crec que us agradarà...

1 comentari:

  1. Moltes felicitats, cent per cent musica!!! que de pressa passa el temps.Encara que publiquis amb menys freqüència no deixis de fer-ho, que m, agrada seguir-te per estaral dia.
    He escoltat la teva música al Soundcloud i m'ha agradat molt.
    fins la propera

    ResponElimina