10 de juny 2018

Novetats setmana 23

Aquesta setmana hem rebut nova música de SeeB, R3hab, Nicky Romero, Karra, Syn Cole i Shakira.


SeeB, resposnables de la remescla que va transformar I Took A Pill in Ibiza de Mike Posner en un dels èxits més grans del 2016 i que també han remesclat altres cançons amb resultats excel·lents (com el Hymn For The Weekend de Coldplay), més que no pas les seves produccions originals, ara són els encarregats de remesclar Delicate, el quart senzill que Taylor Swift extreu de Reputation i que en les últimes setmanes està pujant al Hot 100. Clarament és un intent de donar un impuls a la cançó a veure si acaba de ser un èxit als Estats Units (perquè si ho ha de ser a nivell mundial... cal un miracle i no una remescla). El resultat és bo, i sota el meu punt de vista queda una cançó molt més atractiva que la versió original.



Una de les meves cançons preferides d'aquest any és Down For Anything de Sam Feldt, que compta amb la veu de Karra. Ara ella presenta una cançó en solitari anomenada Visual:




Nicky Romero ha remesclat l'actual senzill d'Afrojack amb Jewels & Sparks: One More Day, amb la que torna al Progressive després d'experimentar amb altres subgèneres de l'EDM en els últims mesos. M'ha agradat molt la producció que ell hi ha afegit, però no estic segur que encaixi del tot amb la cançó. Sigui com sigui, no estic dient que el resultat no m'agradi, sinó que m'hauria agradat més veure'l com una proposta independent. Però no sé que l'hi passa a Nicky Romero últimament, que ens porta produccions més interessants quan remescla altres artistes que amb les seves originals.



Des que va sortir One Kiss tenia ganes que rebés una remescla ben potent. Des de ja fa unes quantes setmanes cada divendres Calvin Harris n'estrena una de nova, totes elles fetes per DeeJays de renom com Oliver Heldens o ZHU, però el primer que ho ha aconseguit ha estat R3hab.





Syn Cole deixa de copiar descaradament l'estil Avicii s'allunya una mica del seu estil habitual a Happy Again. El resultat està bé, però no m'ha agradat tant com els seus anteriors llançaments.




Per últim, hem de comentar la nova col·laboració de Maluma i Shakira: Clandestino, que arriba després que ambdós colombians ho fessin a Chantaje al 2016 i a Trap l'any passat. Malgrat que les seves dos anteriors cançons conjuntes em van agrada força, no puc dir el mateix de Clandestino, que em sembla un desastre dit ràpid i clar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada