20 de set. 2017

Comença el Witness The Tour

Katy Perry va començar ahir a Montreal, Canadà la seva nova tercera gira mundial Witness The Tour, amb la que presentarà les cançons del seu quart àlbum Witness, estrenat fa uns mesos.
L'espectacle recorrera Amèrica del Nord aquesta tardor i no arribarà a Europa fins el Maig de l'any que ve. 

Setlist:

Witness
Roulette
Dark Horse
Chained To The Rhythm

INTERLUDI: Act My Age

Teenage Dream
Hot N Cold
California Gurls
Last Friday Night
I Kissed A Girl

Deja Vu
Tsunami
ET
Bon Appetit

INTERLUDI: Mind Maze

Thinking Of You
Save As Draft

Power
Hey Hey Hey
Part Of Me
Swish Swish
Roar

Firework

Les cançons que fa em sembla molt correcte, i em sorpren molt positivament que mantingui Thinking Of You (La meva cançó preferida de la seva discografia). Només em falta The One That Got Away. El que no m'agrada és Firework com a final, podria haver escollit alguna altra cançó (Una de Witness hauria estat millor).



Escenari, espectacle:
L'escenari m'ha agradat bastant, amb una pantalla enorme però també amb alguns elements de "Carn i ossos". La estètica ens pot agradar més o menys, però jutjant els vídeos que he vist, sembla que sempre van passant coses i com a espectacle està molt bé.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada