24 de juny 2015

Entrevista d'Adam Lambert a OUT

Adam Lambert
Adam Lambert ocupa la portada d'aquest mes de la revista Out, on l'han entrevistat. A continuació en teniu la traducció (Feta per Mi), però només de la part on parla de la seva música.


"Volia que el meu àlbum fos com una fotografia dels meus darrers 15 anys de vida. Volia que sonés com la música que m'agrada escoltar. És un àlbum una mica melancòlic, ja que parla dels alts i baixos de la meva vida." (...)
" Volia probar alguna cosa diferent. Però el que a RCA entenien com una cosa diferent i el que em van proposar de fer va ser un àlbum de covers de cançons dels anys 80. Vaig pensar-hi unes setmanes, però finalment vaig decidir que no sera la cosa que jo volia fer, o sigui que els hi vaig dir que no. Ells em van insistir i em van dir que volien que gravés aquell disc, i alhesores vaig decidir que me n'anava."
"Una vegada ja vaig ser un agent lliure, vaig voler tornar a gravar amb dos dels meus passats col·laboradors, els productors suecs Martin i Shellback" Aquests productors han co composat i produit èxits com Baby One More Time de Britney Spears, Moves Like Jagger de Maroon 5, a més de totes les cançons de Red i 1989 de Taylor Swift i Prism de Katy Perry. "Jo els vaig portar el demo d'una cançó titulada The Original High" Que ha acabat inclosa dins l'àlbum.

"Shellback estava molt emocionat. Immediatament, ell va saber com aquesta canó podria sonar més potent. Després ells em van proposar de ser els productors de tot l'àlbum. En aquell moment vaig respirar profundament i m'ho vaig pensar, perquè en aquell moment no en tenia ni idea de que passaria després. Però ells són dos artistes que respecto i dos persones amb les que realment m'avinc." Així que els hi va dir que sí.

[Ara ve una part extreta de la revista, però que no són paraules textuals d'Adam Lambert] Lambert va passar vuit setmanes a Estocolm treballant en les noves cançons i trobant-se amb el colectiu de músics de Max Martin i Shellback, conegut com Wolf Cousins. La cantant de "Habits", Tove Lo, formava part d'aquest grup, i junts van gravar la cançó Rumors. Ell diu que "Va ser molt divertit. Volem transmetre emocions similars en la nostra música, així que ens vam entendre molt bé a l'hora d'escriure la lletra."

A continuació parla de Ghost Town, el primer single del disc.
"Ghost Town és una espècie de preparació de la escena. Et trasllades a la gran ciutat, tens moltes idees i moltes ambicions, i alhesores et trobes amb una barrera i penses que això era com t'esperaves que fos, que no aconsegueixes el que vols  i et questiones si tot el que has fet fins ara ha servit d'alguna cosa" Alhesores menciona un vers de la cançó. "My Heart is a Ghost Town. [El meu cor és una ciutat fantasma] Et sents buit.""Així que la cançó no parla sobre algú que et trenca el cor."

"No sé si és només per haver arribat als 30, però ara sento que no tinc que demostrar res a ningú. Quan ets més jove i tens un talent, sents que tens que demostrar als altres"

Adam Lambert anunciava el Juliol del 2013 que deixava de formar part de RCA al Juliol del 2013, simultàniament a quan va anunciar que formaria part de la cinquena temporada Glee.
"Em va fer por abandonar la discogràfica, però quan vaig arribar a Warner Music em vaig sentir bé, i fins i tot vaig veure la llum al final del túnel. Això sumat a la feina amb Max Martin i Shellback em va donar la seguretat que allò funcionaria."




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada