24 de set. 2021

Novetats 24/9

Karol G, Myke Towers, Gianluca i Don Omar amb Residente protagonitzen les novetats de la setmana en el panorama urbà.

Dimecres, Karol G va estrenar pràcticament per sorpresa el seu nou senzill Sejodioto, la primera cançó com a artista principal (i, lògicalment, en solitari) que publica des del llançament del seu tercer disc KG0516. De moment encara no sabem si aquesta cançó anirà lligada a algun futur treball discogràfic, però a mi em deixa amb la sensació (totalment subjectiva) que apareixerà en una futura reedició del disc. És un reggaeton mid-tempo amb una producció electrònica bastant potent, però que no ofereix res que no haguessim vist ja en cançons anteriors de la cantant colombiana. No em sembla cap desastre, però tampoc no m'entusiasma gens.


Myke Towers estrenava fa unes hores un nou senzill anomenat Experimento, que s'allunya tant del so trap del seu recent segon àlbum Lyke Myke com del reggaeton que també abunda en la seva música. La nova proposta del porto-riqueny està més aviat orientada al R&B, amb un so comparable al d'Algo Mágico de Rauw Alejandro. No em sembla la seva millor cançó i trobo a faltar que tingui alguna cosa que la faci més enganxosa, però m'ha agradat bastant i espero que sigui un pista de com sonarà el nou projecte del raper. 


Nike en Mis Pies és el nou senzill de Gianluca, una pista que s'apropa bastant al mumble trap estatunidenc però que també compta amb algunes reminiscències de l'hyperpop a la producció. Diverses de les propostes que el cantant xilè ha presentat aquest 2021 m'han agradat molt, però no és el cas de Nike en Mis Pies, que em sembla molt fluixa.

Don Omar i Residente uneixen forces per primera vegada en un senzill anomenat anomenat Flow HP.


Per acabar tenim Emojis de Corazones, el nou senzill de Wisin i el duo de productors Los Legendarios, en col·laboració amb Jhay Cortez i Ozuna. Em sembla una cançó bastant avorrida i genèrica; Ozuna va estrenar un senzill infinitament millor fa tot just uns dies i el nou àlbum de Jhay Cortez també té unes quantes propostes molt millors. Fins i tot Fiel, l'exitosíssima col·laboració que Wisin, Los Legendarios i Jhay Cortez van estrenar a principis d'any (que no m'entusiasma gaire) em sembla molt millor que Emojis de Corazones.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada