6 d’oct. 2019

Tom Walker reeditarà el seu àlbum


Imatge
El proper 8 de Novembre Tom Walker publicarà una edició del seu àlbum debut What a Time To Be Alive amb un gran nombre de continguts extra, entre els quals 4 cançons inèdites; que portaran el total de pistes fins a 21. La versió original del disc va sortir el passat mes de Març i conté entre 12 i 14 pistes depenent de l'edició.
El cantautor britànic ha acompanyat l'anunci d'aquesta nova edició del seu disc amb l'estrena d'una d'aquestes quatre cançons inèdites.
Tracklist


1. Angels
2. Leave a Light On (Remastered)
3. Not Giving In
4. How Can You Sleep At Night?
5. Now You're Gone feat. Zara Larsson
6. My Way (Remastered)
7. Blessings (Remastered)
8. Cry Out
9. Dominoes
10. Fade Away
11. Just You and I (Acoustic) [Remastered]
12. The Show
13. Rudimental feat. Tom Walker – Walk Alone
14. Better Half of Me
15. Heartbeats
16. Something to Believe In
17. Be Myself
18. All That Matters (Acoustic)
19. Fly Away With Me
20. Just You and I
21. Leave a Light On (Sony Bravia Version)

cançons que apareixen en l'edició estàndard.
Cançons totalment inèdites
All That Matters és una cançó que inicalment (durant la seva gira europea la tardor passada) Tom Walker no volia enregistrar, però finalment va sortir com a senzill fa uns quants mesos. Fly Away With Me va apareixer al seu EP Blessings. La versió de Leave A Light On que tanca el disc és inèdita, però obviament no és una cançó nova. Es pot reservar la nova versió a la seva pàgina web oficial.



Passem ara a parlar de la nova cançó que ha estrenat, Better Half Of Me. He de dir que la primera vegada que la vaig escoltar em va deixar bastant indiferent, però cada vegada m'ha anat agradant una mica més. Dit d'una altra manera, Tom Walker té cançons que jo trobo genial, i aquesta simplement està molt bé, tot i que lletra no em convenç massa. Tinc ganes d'escoltar les tres que queden per descobrir de la reedició.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada