6 d’oct. 2019

Remixes setmana 40

ImatgeSam Feldt, Saint Punk i Claptone han estrenat noves remescles.

Sam Feldt ha remesclat el nou senzill d'Ed Sheeran, anomenat South Of The Border i que compta amb la participació de Cardi B  i Camila Cabello. Sota el meu punt de vista, tot són avantatges si la comparem amb la versió original: tenim un drop que està bé, desapareix per complet el beat de la original amb la flauta de pan i treu la part de Cardi B. La veritat és que no em resulta gaire atractiva la cançó original, però aquesta remescla sí, i ja la he afegit a la meva llista de reproducció.


Mark Ronson ha escollit Don't Leave Me Lonely com a nou senzill del seu àlbum Late Night Feelings, i ja comencen a arribar les primeres remescles d'aquesta col·laboració amb Yebba. En aquesta ocasió, l'encarregat de remesclar Don't Leave Me Lonely és Claptone, i ho fa amb molt d'encert, donant un enfocament que res té a veure amb el de la versió original. Tot i que s'ha de dir que a la nova producció que ha posat sota la primera estrofa t'hi has d'acostumar, la meva valoració general és més que positiva, fins i tot diria que m'agrada més que la versió original.


A l'estiu ja us vaig parlar d'una remescla no oficial que vaig descobrir per casualitat, la que Saint Punk va fer de la cançó de Nirvana Smells Like Teen Spirit. Saint Punk ha compartit aquesta setmana una nova remescla bastant en la mateixa línia, també no oficial; en aquest cas d'Express Yourslef de Diplo i Nicky Da B. Novament és una pista house extremadament enèrgica i sorollosa, que no agradarà a tothom, però si t'agrada aquest estil et donarà més energia que qualsevol cafè. A mi, personal m'agrada aquest estil d'EDM, però amb moderació i en la situació adequada .




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada