11 d’oct. 2019

Novetats pop setmana 41

Imatge
Camila Cabello, Harry Styles, Black Eyed Peas i Becky G han estrenat nous senzills avui.

Només una setmana després d'estrenar Cry For Me, Camila Cabello torna a presentar nova música. Avui s'ha posat a la venda Easy, que ja és el quart avançament del seu segon àlbum. Es tracta d'una balada pop-rock que m'ha recordat bastant a Never Be The Same, que ja us dic que és una de les poques cançons que ha tret que no m'agrada gens. Easy m'agrada més que NBTS, però em sembla la cançó més fluixa de les quatre. No entenc la estratègia d'estrenar tantes cançons tan seguides sense data de llançament de l'àlbum i tota nova música de Camila Cabello és benvinguda, però crec que es roben el protagonisme les unes a les altres.


Becky G ha anunciat avui el llançament del seu nou disc Mala Santa la setmana que bé, i n'ha estrenat la cançó homònima. La cançó em deixa bastant indiferent. El disc inclourà un total de 16 cançons (totes en castellà), 5 de les quals ja han sortit com a senzill en els últims anys: Mayores, Sin Pijama, Dollar, Cuando Te Besé i ara també Mala Santa.


Harry Styles ens ha sorprès amb Lights Up, el primer avançament del seu segon àlbum en solitari. És una cançó pop rock que he de dir que m'agrada bastant més que Sign Of The Times, el senzill de presentació del seu primer disc (mentre que la majoria de gent està dient el contrari)


No pensava que diria en algun moment després del 2011 la frase que vaig a escriure a continuació, però acabem repassant el nou senzills dels Black Eyed Peas, que és la meva novetat preferida de la setmana. És tracta d'una cançó que han fet per la pel·lícula Bad Boys For Life (traduida al català com Dos Policies Rebels), juntament amb J Balvin, que s'anomena Ritmo. La veritat és que pràcticament res de la cançó és novedós: el sample de Rhythm of the Night de Corona té molt pes durant la cançó i el beat, tot i que m'encanta, sembla una versió de reggaeton de What They Say, la pista de Maya Jane Cole que Nicki Minaj va samplejar a Truffle Butter. Però per mi això no impedeix que Ritmo sigui una bona cançó, o com a mínim una cançó que sona molt fresca.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada