10 de juny 2022

Novetats pop 10/6

Benjamin Ingrosso i Halsey han estrenat nous senzills avui.

So Good és la primera cançó que Halsey publica des que l'estiu passat va estrenar el seu quart àlbum If I Can't Have Love I Want Power, un projecte amb una direcció totalment diferent a la dels seus altres discos i amb el qual no vaig connectar tant com amb els seus anteriors projectes. Però si us va passar igual que a mi no patiu, perquè Halsey deixa de banda el rock per tornar al pop amb aquest nou senzill. I és que si alguna cosa es pot dir de So Good és que és una cançó feta a mida per a les ràdios pop. No em desagrada i objectivament crec que es pot dir que és una cançó pop sòlida, però d'un senzill de Halsey jo m'esperava alguna cosa més. Amb senzills com Graveyard, Now Or Never, Without Me o You Should Be Sad, Halsey ja havia demostrat de sobres que és capaç de fer cançons que funcionin a les ràdios comercials però que tinguin una mica més de profunditat que el pop estàndard.


L'altra novetat del dia que voldria comentar és Dancing On A Sunny Day, el senzill amb què Benjamin Ingrosso ha acompanyat l'anunci del seu proper treball discogràfic Playlist, que arribarà a les plataformes digitals en una setmana. És una proposta de pop acústic amb un so molt estiuenc que, si bé no puc dir que em sembli un dels seus millors llançaments, no està gens malament.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada