3 de set. 2014

TRADUCCIÓ: Going Back in Time With Don Diablo

Fa uns dies es va publicar un Minidocumental sobre Don Diablo. Sembla que aixó cada cop es fa més.
Dincs, obviament, el video original està en anglès i jo l'he traduït al català.



L'holandès comença  parlant dels seus inicis. És graciós, perquè sempre comences amb només un fa. En la majoria de casos són la teva mare o el teu pare, i amb una mica de sort, els agrades als dos, com en el meu cas.
Vaig passar una bona part de la meva adolescència al petit estudi casolà que vaig montar a la cas on vivia amb els meus pares.
És fantànstic veure com una cosa que en els seus inicis és un petit hobby creix i finalment et fa complir els teus somnis.

Després parla sobre com veu la seva carrera músical ara mateix. Probablement ara és el moment en que estic més inspirat de la meva vida. Tinc moltes idees per nova música, videoclips que m'agradaria dirigir i altres coses que vull fer. Em sento com si ara comencés el viatge.
Per mi la música és poder expressar emocions. Per això intento posar una mica de mi en cada en cada tema i m'agrada que la gent els pugui reconeixer-los.
No podria ni haver somniat algunes de les coses que ja he pogut fer, llocs on he pogut estar i gent a la que ha conegut.
Veure la gent gaudir amb la teva música...És el millor sentiment del món. No us ho podria agraïr mai prou.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada