6 de set. 2014

Entrevista de Billboard a Afrojack

Billboard va entrevistar a Afrojack després de la seva actuació al festival Made in America (Encara que ell sigui holandès...).


El primer tema que van tancar és l'estancament de l'EDM.
"Es té que fer alguna cosa més que bombos durs, perquè la gent se'n cansarà molt ràpid. Això passa més a aquí (Estats Units) que a Europa. Jo mateix he fet aquest tipus de música durant anys, però vaig decidir canviar."
Tinc moltes ganes de fer la meva gira per Amèrica a principis de l'any que ve. Estic segur que ja alhesores la gent estarà cansada de l'EDM repetitiu, i serà el moment de provar coses noves.
Segons el periodista de Billboard, en aquell moment els va ensenyar un remix que havia fet al This is How We Do de Katy Perry. "He fet aquesta remescla de This is How We Do. La vaig enviar a la discogràfica de Katy Perry, però no em van respondre. Quan vaig acabar aquesta remescla vaig pensar "Oh, això m'ha quedat bé!".
Afrojack va acabar l'entrevista amb aquesta música.
Ara mateix la música electrònica ja no està pensada per ballar, sinó només per saltar. Em sembla que això és un error.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada