14 de nov. 2020

Novetats 45

Lil Nas X, Billie Eilish i Bad Gyal protagonitzen les novetats de la setmana.

Bad Gyal ha estrenat Blin Blin, una col·laboració del raper porto-riqueny Juanka que segurament formarà part de l'EP que la cantant del Maresme ha anunciat aquesta mateixa setmana i que arribarà el proper mes de Gener. Blin Blin és una cançó de reggaeton produïda per El Guincho que no ofereix res que no hàgim pogut veure en altres cançons de Bad Gyal. Sincerament, no m'ha agradat gens però s'ha de reconeixer que és una cançó que se't queda al cap.

Lil Nas X va estrenar ahir Holiday, la seva primera nova cançó original que presenta en mes d'un any. Em sembla una cançó trap mid-tempo correcta i no em desagrada, però tenint en compte que tot apunta a que serà el primer avançament del seu àlbum, m'esperava una cosa que cridés més l'atenció.


Billie Eilish és una altra de les artistes que ha presentat nova música aquesta setmana. El seu nou senzill es diu Therefore I Am i recupera el so pop obscur i minimalista de Bad Guy. Tot i pel que he vist aquesta cançó està tenint una rebuda més freda que altres llançaments de la cantant, però a mi em sembla una molt bona proposta que aconsegueix trobar un equilibri entre ser enganxosa i fàcil d'escoltar, i fidel a la seva particular essència.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada