13 de nov. 2020

Katy Perry, Aitana i Tiësto col·laboren al remix de Resilient

Katy Perry ha publicat avui el nou senzill amb què seguirà la promoció del seu cinquè àlbum d'estudi Smile: una nova versió de Resilient, que compta amb una producció renovada signada per Tiësto i amb la col·laboració d'Aitana (sí, ho heu llegit bé).

Resilient no és precisament una de les meves cançons preferides de Smile. De fet, diria que és la unica cançó del disc més recent de la cantant californiana que no m'acaba de fer el pes. Però la veritat és que aquesta nova versió m'ha agradat bastant, la nova producció és infinitament millor que la de la original i la part d'Aitana queda molt més bé a la cançó del que m'esperava.

Tinc molta curiositat per veure com funcionarà aquesta inusual col·laboració a nivell comercial. Aconseguirà Katy Perry un èxit a Espanya gràcies a col·laborar amb Aitana? Bé, tenint en compte que la ex-concursant d'Operación Triunfo és l'artista més escoltada de l'any a l'estat espanyol i que els últims senzills de Katy Perry com Daisies o Smile ni tan sols han aconseguit entrar al top 100 de la llista espanyola, Resilient segurament acabi sent la cançó més exitosa de Katy Perry en molt de temps en aquest mercat. I el fet de tenir una part en castellà segurament ambé ajudi a la cançó a Amèrica Llatina.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada