12 de juny 2020

Novetats setmana 24


Armin van Buuren – Artists
SeeB, Syn Cole i Armin van Buuren  protagonitzen les novetats dance d'avui.

El duo de productors noruec SeeB col·laboren amb Zak Abel en el seu nou senzill Sad In Scandinavia. No em desagrada però tampoc em sembla gens memorable i he de dir que m'agradaria que tingués una producció més contundent, tot i que sí que té alguns detalls interessants en la producció.



Syn Cole estrena una nova producció anomenada Rush, distribuïda pel segell de Martin Garrix STMPD Records. És una producció de house melòdic, molt en la línia de les seves anteriors propostes Un altre cop he de dir que m'agradaria que hagués apostat per un so una mica més contundent en el drop.



La tercera i última novetat dance del dia és Tarzan, la nova col·laboració d'Armin Van Buuren i Tarzan. Es tracta d'una producció Big Room bastant estàndard, ni millor ni pitjor que moltes produccions d'aquest gènere. Tot i que no em sembla res de l'altre món, sí que és un llançament bastant esperat pels fans, des que van estrenar Tarzan a l'edició de l'any passat de Tomorrowland.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada