13 de juny 2020

Novetats pop setmana 24

Imatge
Tom Walker, Benjamin Ingrosoo i els Black Eyed Peas han estrenat nous senzills aquesta setmana.
Pràcticament cinc mesos després de llançar The Dirt, Benjamin Ingrosso estrena Shampoo, el segon avançament del seu segon àlbum d'estudi. És una cançó desenfadada que comparteix molts elements sonors amb altres cançons d'aquest artista suec (sobretot la intro de piano) que juga a voler resultar ser enganxosa. No em desagrada, però no és el perfil de cançó que més m'agrada i sens dubte no és al nivell de The Dirt, que em sembla una de les millors cançons pop de la primera meitat del 2020.



La setmana que ve els Black Eyed Peas estrenaran el seu vuitè àlbum Translation, ple de col·laboracions amb artistes hispans. Ahir van avançar una altra de les cançons que en formaran part: No Mañana, amb el raper dominicà El Alfa. La veritat és que ni la he pogut acabar: musicalment és una cançó bastant desastrosa (encara que la producció comença amb bon peu)l i el fet que el trio de rapers estatunidencs no s'hagin molestat a verificar si les frases que diuen en castellà estiguin bé o no encara em tira més enrere. 



Tom Walker va presentar una nova cançó anomenada Wait For You. No aporta res que no hàgim vist ja en les cançons que formen part del seu àlbum What A Time To Be Alive, però no em desagrada i m'esta convencent cada escolta una mica més.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada