9 d’ag. 2019

Remescles

No vaig tenir temps de comentar les remescles de la setmana passada així que comentarem les que han sortit avui i les que van sortir divendres passat.



DJ Snake - Loco Contigo - Cedric Gervais remix



Avui es posava a la venda la primera remescla oficial del Loco Contigo de DJ Snake, J Balvin i Tyga, una de les cançons que formen part del recent disc del francès Carte Blanche. Cedric Gervais porta la cançó al house festivaler mantenint la essència de la original. Una remescla molt previsible però totalment efectiva (potser a excepció de la parada que fa a la meitat).

Madonna - Crave - MNEK Remix


Crave, de Madonna i Swae Lee, s'ha convertit en una de les meves cançons preferides de l'any, sobretot a causa de la seva impecable producció. MNEK ha estat el primer encarregat de remesclar-la, canviant totalment la producció, pel que la cançó perd la seva principal gràcia.

Burns - Energy - Remix EP



Burns ha llançat un EP amb 5 remescle pel seu senzill Energy, que compta amb les veus de Sabrina Claudio i ASAP Rocky. Tenint en compte que la original té una producció brillant, cap de les remescles m'impressiona.



Tiësto, Jonas Blue, Rita Ora - Ritual - Remix EP



Des que va sortir Ritual tenia moltes ganes de sentir-ne les remescles, ja que trobo que la col·laboració a tres bandes entre Tiësto, Jonas Blue i Rita Ora té un gran potencial de cara a les remescles. L'EP conté sis remescles(algunes d'elles fetes per DeeJays de renom), així com la versió original de la cançó,
La primea és la que han fet Benny Benassi i BB Team. Una remescla bastant previsible però efectiva: es mantenen fidels a la producció de la original durant la lletra, i després canvien el drop suau de la original per un de molt més enèrgic i ballable. Una altra remescla que m'ha agradat és la de Jonas Aden, que a jo vaig coneixer i em va fascinar amb la seva remescla de 365 de Katy Perry i Zedd. Aquí fa una mica el mateix, es manté relativament fidel a la original, però li dona la empenta i la energia que li trobo a faltar a la original. Per tant la meva valoració de la remescla del noruec és molt positiva. I de les sis, aquestes són les meves dos preferides

MNEK - Bruised but not Broken - Fedde Le Grand


Ja hem vist a aquest artista britànic com a remesclador, però ara toca parlar d'ell com a cantant, ja que Fedde Le Grand ha remesclat el seu actual senzill Bruised but not Broken. La remescla li dona un drop mes interessant sota el meu punt de vista.

Aazar - Diva - Remixes (vol.2)



 Aazar ha llançat un segon volum amb cinc remescles més pel seu actual senzill Diva, que compta amb la col·laboració de Tove Lo i Swae Lee a la veu.
Atica s'allunya bastant de la original, per aportar molta energia a la cançó barrejant Reggaeton i EDM, i ho fa amb bastant encert. Pyroman porta la cançó al trap sense gaires sorpreses. Adam Trigger canvia la cançó totalment i la transforma en una pista dance molt encertada. Però la meva remescla preferida és la de EtcEtcEtc, que també aposta per una combinació de reggaeton i EDM.

David Guetta - Instragram - Bassjackers remix

Si el fet de comptar amb un drop acceptable era la única cosa que salvava la versió original de Instagram, aquesta remescla li ho treu.



Nirvana - Smells Like Teen Spirit - Saint punk remix

Per acabar, voldria comentar aquesta fantàstica remescla de Smells Like Teen Spirit, que manté la essència del clàssic de Nirvana, però afegint-li un drop molt potent. La podeu descarregar gratuïtament des del Soundcloud de Saint Punk.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada