28 de set. 2018

Novetats setmana 39.1

Song Premiere: Lady Gaga and Bradley Cooper - ShallowAvui toca comentar una desena de novetats d'artistes com Lady Gaga, Robyn, Olly Murs o Anne Marie. I encara me'n deixo unes quantes per demà...

Després de vuit anys sense publicar un àlbum en solitari,  Robyn publicarà Honey el proper 26 d'Octubre. I avui ha avançat la cançó homònima al disc. Aquesta artista sueca té una trajectòria molt extensa, i mentiria si digués que en sóc un gran coneixedor, però sí que em va agradar i conec bastant el seu anterior projecte Body Talk, que van ser tres EPs publicats al 2010. La gràcia principalment, per mi és clar, és que malgrat ser cançons que amb una altra presentació no tindrien res especial, tenien unes melodies i uns sintetitzadors molt interessants en la producció, i aixó no ho trobo ni a aquesta nova cançó ni al primer avançament del projecte, anomenat Missing You i que va estrenar a l'Agost. Per tant, no és que no m'hagi agradat, sinó més aviat que no trobo que tinc cap motiu per tornar a escoltar Honey.



Major Lazer col·laboren amb Mr.Eazi i RAYE al seu nou senzill Tied Up. Es tracta d'una cançó dancehall força descafeïnada, que amb un drop podria ser espectacular. Però el drop que té no és res més enllà de correcte, i per tant no compensa les estrofes, que sí que no trobo gens interessants. A més, sembla com si haguessin volgut repetir la fòrmula de Watch Out For This (al video també), però sense el mateix encert.



Per fi hem pogut escoltar una cançó sencera de la banda sonora d'A Star is Born, a només una setmana de la estrena de la pel·lícula als cinemes i el llançament del disc. Com no podia ser d'una altra manera, es tracta de Shallow, en la què també hi ha participat Mark Ronson co-composant-la. La primera cosa que s'ha de tenir en compte és que al ser una cançó feta per una pel·lícula musical, no segueix la estructura habitual d'una cançó pop, sinó que està adequada a que encaixi millor a l'argument. En tot cas, Shallow m'ha agradat molt, malgrat que us he de dir que no tant com m'esperava, ja que la part que n'havíem sentit al tràiler (el pont i l'última tornada) sonen increïblement bé i sincerament m'esperava que tota la cançó sonaria tan bé. I no és així. Però reitero que m'ha agradat molt i que el problema és que m'esperava una cançó de 9,5/10 i ha acabat sent de 8,5/10.



I encara tenim més Gaga aquesta setmana, ja que finalment s'ha publicat la versió d'estudi d'I Want Your Love cantada per l'artista novaiorquesa al nou disc de Chic. La versió inacabada, com possiblement ja sabreu, es va avançar en un vídeo promocional per una campanya de Tom Ford, en el què Gaga hi apareixia, fa practicament tres anys. Dir que no es veu la millora seria negar l'evidència, però també seria negar l'evidència fer veure que si fa tres anys que hem pogut sentir-ne la demo, ja no hi ha tantes ganes de sentir-la acabada i sencera.



El proper senzill de Shawn Mendes serà una nova versió de Lost In Japan, remesclada per Zedd. Sota el meu punt de vista el DJ alemany l'ha sabut fer molt més interessant, mantenint part de la essència R&B de la cançó original.



També s'ha publicat aquesta setmana la primera remescla oficial al Promises de Calvin Harris i Sam Smith, que és la que ha fet Sonny Fodera, portant-lo al Bass. Jo crec que la remescla podria estar molt bé si no s'hagués enfocat únicament en sons tan greus que costen de sentir depèn de com. Però suposo que és part de la gràcia d'aquest subgènere de l'EDM.



Possiblement una de les col·laboracions que més expectació havien despertat en els últims mesos és la de Cardi B, Ozuna i Selena Gomez al nou senzill de DJ Snake, anomenat Taki Taki. No sabia molt bé que esperar-me, ja que les propostes més comercials d'aquest DJ/Productor francès m'acostumen a agradar molt, i està clar que aquesta n'anava a ser un exemple, però per altra banda els tres col·laboradors són tres artistes que precisament no desperten la meva admiració. I el resultat és una mica axò: el beat està molt bé, però la veritat és que al no tenir una lletra especialment interessant per sobre perd el potencial que podria tenir.




Olly Murs ha estrenat nova cançó després del què jo crec que ha estat el període més llarg de la seva carrera sense nova música. Es tracta de Moves, una cançó composada per Ed Sheeran i on hi  col·labora Snoop Dogg. I realment és nota que l'ha composat Sheeran ja que sona molt com les  seves cançons orientades més al hip-hop com New Man o Don't. El resultat és bo i està bé que Olly Murs no es quedi sempre fent el mateix, però no és l'estil que m'es m'agrada ni molt menys una de les seves millors cançons.




Lauv i Julia Michaels col·laboren a There's No Way, una cançó que -com totes les altres que he sentit d'aquests dos artistes- està bé, però que no té res remarcable ni em desperta la necessitat de tornar-la a sentir.





Per últim, David Guetta i Anne Marie han compartit la versió acústica (amb trampa) del seu actual senzill Don't Leave Me Alone.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada