14 de set. 2018

Novetats setmana 37

Una setmana més anem a repassar els nous llançaments d'artistes com Martin Garrix, Mike Posner, Lana del Rey i Bruno Mars. Així com nous àlbums de David Guetta i Felix Sandman.

Dilluns Mike Posner va estrenar la primera cançó en solitari des de la publicació d'At Night Alone el Maig del 2016: Song About You. Es tracta d'una curiosa combinació entre el seu pop acústic de cantautor i el hip-hop, que no us diré que no m'agradi, però Mike Posner és un dels meus artistes preferits i m'esperava alguna cosa més. Encara que ell no ha parlat del lligam que aquesta cançó pot tenir amb el seu tercer àlbum, sent que els dos que ha publicat fins ara tenien estils molt tancats i diferenciats, més que la cançó, el que em "preocupa" (que tampoc em preocupa, però ja m'enteneu) és que totes les cançons del disc segueixin en aquesta línia.



Lana del Rey va estrenar el primer avançament del seu ja sisè treball discogràfic: Mariners Apartment Complex, malgrat que segueixo pensant que Lana del Reyes troba una mica atratada en el seu estil, la cançó m'ha agradat molt. L'únic que no m'agrada de la cançó són les parts en les que més que cantar, parla xiuxiueja, encara que tampoc és la primera cançó que veiem que ho faci. 
La lletra de la cançó parla d'un tema poc habitual en la discografia de l'artista americana: ella ofereix el seu suport incondicional a un/a amic/ga. Sense ànim d'enfrontar les que, de fet, considero ara mateix com les meves cantants/compositores preferides, però la lletra m'ha recordat una mica a la de The Cure de Lady Gaga. Si la metàfora que Gaga fa servir és que "quan estiguis malalt et curaré", la que Lana del Rey utilitza en aquesta ocasió és que "si el teu vaixell es desorienta, jo t'ajudaré a arribar a bon port".



Martin Garrix presenta avui una de les millors produccions que ha fet en els últims anys: Burn Out, on torna definitivament a la seva faceta progressive, a la que ja s'havia atançat tímidament amb High On Life, el seu anterior senzill



Sincerament, no m'esperava trobar a Bruno Mats participant en una cançó de trap, però aquest és el cas de la cançó Wake Up In The Sky, en la què col·labora amb els rapers Gucci Mane i Kodak Black.
No m'ha desagradat però tampoc trobo que sigui una cançó que tingui la necessitat de tornar a sentir.




A més, avui tenim dos discos nous que tinc intenció d'escoltar i explicar-vos que em semblen:
7, el setè disc de David Guetta i Emotions, l'àlbum amb el què debuta Felix Sandman.

David Guetta - 7 (album cover).jpg

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada