31 d’ag. 2015

VMA 2015: Actuacions

MTV Video Music Awards 2015 - Logo
Durant la gala dels VMA, celebrada anit al Teatre Microsoft de Los Angeles, van actuar artistes com Nicki Minaj, Miley Cyrus o The Weeknd. A continuació teniu un comentari de cada actuació i un top 5 amb les 5 millor actuacions de la nit segons el meu criteri.





Taylor Swift Nicki Minaj  MTV VMAs 2015
La gala va començar de la millor manera possible: amb l'actuació de Nicki Minaj. La rapera va començar amb Trini Dem Girls, el seu proper senzill des de The Pinkprint. Va seguir amb un altre dels senzills del disc: The Night Is Still Young, i quan començava la tornada d'aquesta cançó va apareixer sobre l'escenari Taylor Swift. Van finalitzar la seva actuació amb la tornada de Bad Blood.

La segona actuació va ser la de Macklemore & Ryan Lewis, que van interpretar el seu nou single Downtown per primera vegada en directe, afegint-hi elements del seu èxit Can't Hold Us. La posada en escena va ser similar a la del videoclip; i com que ni el videoclip ni la cançó m'agraden gaire, aquesta actuació no em va acabar d'agradar del tot.


The Weeknd
Demi Lovato  and Iggy Azalea  MTV VMAs 2015La tercera actuació de la nit va ser The Weeknd amb Can't Feel My Face.
El canadenc va estar sol damunt de l'escenari durant tota l'actuació, només acompanyat per unes flames que van apareixer cap al final de l'actuació. Va ser una bona actuació, però tampoc no es va arriscar gaire.

La següent actuació va ser la de Demi Lovato, amb Cool For The Summer. Va fer una actuació correcta, però tampoc no va sorprendre gaire... Fins que per sorpresa Iggy Azalea va apareixer sobre l'escenari per afegir una part a la cançó de Demi Lovato. Serà el remix hip-hop de Cool For The Summer, o es quedarà en això. El que no em va agradar d'aquesta actuació és que la rapera australiana desaparegués tal com havia aparegut. Opino que hauria estat millor que s'hagués quedat fins al final de l'actuació.

El següent en actuar va ser Justin Bieber, que va interpretar Where Are U Now, la seva col·laboració amb Skrillex i Diplo, i va estrenar el seu nou senzill What Do You Mean, que segueix en la línea de Where Are U Now. La veritat és que em va sorprendre positivament.

Després va actuar Tori Kelly, que va interpretar Should Have Been Us. La veritat és que no havia sentit mai cançó d'aquesta cantant, però l'actuació em va agradar.

Miley Cyrus  MTV VMAs 2015A continuació va pujar a l'escenari Pharrell i va interpretar Freedom. Aquesta cançó no m'agrada gens, i la seva actuació als VMAs no em va fer canviar d'opinió.

Tot Seguit van actuar 21 pilots amb A$AP Rocky. No havia sentit mai parlar d'ells, i la seva actuació no em va acabar de convencer tampoc.

Per acabar la gala, Miley Cyrus va estrenar Do It, el primer senzill del seu nou àlbum, que es pot descarregar gratuïtament. La cançó no em va desagradar, però tampoc em va agradar. La posada en escena tampoc em va agradar, però tampoc esperava que m'agradés l'actuació de Miley Cyrus.



TOP 5: Les millors actuacions dels VMAs 2015

5. Justin Bieber - Where Are U Now i What Do You Mean?


4. Tori Kelly - Should Have Been Us


3. The Weeknd - Can't Feel My Face


2. Demi Lovato i Iggy Azalea - Cool For The Summer




1. Nicki Minaj i Taylor Swift - Trini Dem Girls, The Night is Still Young i Bad Blood.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada