8 d’ag. 2015

5 coses que m'agradaria i no m'agradaria veure a LG5

Basat en un article de Billboard.

Un cop acabat el Cheek to Cheek tour, Lady Gaga va anunciar que treballava en el seu cinquè àlbum pop, que veura la llum l'any que ve. A continuació 5 coses que m'agradaria i 5 més que no m'agradaria veure al que els fans i la propia Gaga anomenen LG5.
M'agradaria veure...

...Un duet amb una estrella pop

A la majoria de fans ens va agradar el duet amb R.Kelly a Do What U Want, un dels senzills d'ARTPOP. Però encara seria millor un duet amb un o una artista més reconegut. No us agradaria una cançó similar amb Bruno Mars, Rihanna o Katy Perry, o perquè no una altra col·laboració amb Beyoncé.



...Dos (O més) balades

Encara que sé que hi ha gent a la que no li agraden les balades, a mi m'encanten. M'agradaria que n'hi haguessin com a mínim dos: una a l'estil de Dope i l'altra a l'estil de Yoü and I.


...Algun productor famós

A ARTPOP ja va treballar amb Productors i DeeJays coneguts com Zedd, Madeon o David Guetta. Encara que amb el francès el resultat va ser bastant decepcionant, podrien donar-se una altra oportunitat. M'agrada la producció de DJ White Shadow, productor de la majoria de cançons de Gaga, però m'agradaria que a LG5 hi hagués una producció d'Avicii, per exemple.

... Una cançó Hip-Hop

Encara que Jewels & Drugs no va acabar d'agradar, m'encantaria una altra cançó Hip-Hop de Lady Gaga. I si és amb Nicki Minaj, molt millot

... Un so més orgànic

Les cançons de Lady Gaga amb un so orgànic es deuen poder comptar amb els dits d'una mà, així que m'agradaria que en el seu proper àlbum hi haguessin més cançons amb instruments reals i fins i tot alguna orquestrada.


No m'agradaria veure....

... Cançons composades per altres

Ara mateix totes les cançons de Lady Gaga (Exceptuant, òbviament, Cheek To Cheek) estan composades per ella. I vull que segueixi sent així, que també és el més probable.

... Només dos videoclips


A ARTPOP només vam tenir dos videoclips: el d'Applause i el G.U.Y., i només aquest segon amb argument. Per a la propera era m'agradaria que hi haguessin entre tres i sis videoclips, i que com a mínim tres tinguessin argument.

... Expectatives exagerades

Molt possiblement si Lady Gaga i la seva discogràfica no haguessin posat tantes expectatvives per a ARTPOP ningú no l'hauria considerat un flop ni decepcionant, ja que al final no hem tingut ni videoclip de Venus, ni videoclip de Do What U Want, ni segon volum d'ARTPOP, ni cançons que ja havia confirmat com Tea o Onion Girl.

... a Max Martin

Suposo que la majoria ja sabreu qui és, però us refresco la memòria: Max Martin és el productor de moda, el responsable de l'èxit de cantants com Katy Perry, Ariana Grande i Taylor Swift. A mi aquestes tres cantants realment m'agraden, però de Lady Gaga Gaga m'espero més.

... a RedOne (Si no canvia de so).

RedOne també va ser el productor de moda, però fa quatre / cinc anys. És el responsable de la majoria dels èxits més grans de Lady Gaga: Just Dance, Poker Face, Judas, Bad Romance,...; però no de les millors cançons de l'artista novaiorquesa. A més d'amb Lady Gaga, aquest productor suec d'origen marroquí també ha produit cançons per a Shakira, Pitbull, Enrique Iglesisas, Nicki Minaj o Usher.
La mala notícia és que RedOne és un dels productors confirmats per al disc, així que espero que canviï de so.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada