18 de maig 2015

S'estrena el videoclip de Bad Blood

Taylor Swift - Bad Blood (2015) - Remix - 1200x1200Ahir, com ja es venia anunciant des de fa dos setmanes, Taylor Swift va estrenar el videoclip del quart single de 1989: Bad Blood, en un format diferent al del disc amb canvis a la base i la col·laboració del raper Kendrick Lamar.
Jo, sincerament, no les tenia totes amb aquest remix, ja que Bad Blood no semblava una cançó a la que semblava que facilment es pogués fer un remix hip-hop i a més Kendrick Lamar no m'agrada gaire, el resultat final m'ha agradat molt, més fins i tot que la original. Tot i així segueixo pensant que hi havien millors opcions al disc.

Passem a parlar del vídeo, on com ja sabreu hi fan aparicions multitut de famosos, pel que vaig augurar que seria un videoclip llarg. Doncs no és aixì: té una durada normal, però almenys té argument: Taylor Swift i Selena Gomez passen de ser companyes a ser rivals i Taylor Swift forma un "equip" amb Lorde, Ellie Goulding, Hayley Williams o Cara Delavigne, entre altres. El videoclip també m'ha agradat bastant.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada