8 d’abr. 2015

Més notícies de Lady Gaga

Ahir us portava informacions que apuntven Lady Gaga treballava en nova música i avui us en porto més.

Respecte al contingut dels tweets de Jo Calderone no vaig dir res, perquè no li vaig trobar sentit. Llegint altres webs he vist que podria ser que fos el fragment de la lletra d'una cançó o fins i tot que aquesta cançó fos el seu proper senzill.
Una altra cosa és que Lady Gaga porta un temps bastant inactiva a les xarxes socials i de sobte ha publicat una cara somrient. Va fer el mateix el Juliol de 2013, i menys d'un mes més tard va revelar la data d'ARTPOP i d'Applause.
Voldrà repetir la jugada?
Jo m'esperava que es retrassaria el disc fins l'any que ve ja que amb la boda Lady Gaga es prendria unes merescudes vacances. Amb això podria ser que llancés el disc abans d'aquestes vacances. Si llança el disc pop abans de la seva boda amb Taylor Kinney ja podem descartar definitivament que llanci el segon disc Jazz.
Seguim amb més notícies de Gaga, ja que diferents actors que participen al musical Gypsy han insinuat que hi apareixerà Lady Gaga, i quan li van preguntar al director del musical no ho va negar. Això pot voler dir que hi apareixerà o senzillament pot ser una manera de cridar l'atenció.
Acabem amb una efemèride: Avui fa set anys Lady Gaga va llançar Just Dance, la seva primera cançó sota aquest nom (Abans havia llançat un parell d'EPs (O més aviat maquetes) sota el nom Stefani Germanotta)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada