22 d’oct. 2022

Remescles 22-10

Ava Max, Rosalia i The Chainsmokers han compartit noves remescles aquesta setmana.

Ava Max estrenava divendres la segona remescla oficial per al seu actual senzil Million Dollar Baby, signada pel duo de DeeJays californians TelyKast. Porten Million Dollar Baby a un so de rave de la primera meitat dels 2000 que trobo que funciona molt bé i li dona un enfocament totalment nou i diferent.


The Chainsmokers han estrenat un disc de remescles lofi del seu àlbum So Far So Good, una decisió bastant sorprenent i fins i tot diria que inèdita. No obstant això, he de dir que és un estil de música que no m'interessa gens i fins i tot les versions lo-fi de les meves cançons preferides del projecte no m'han cridat gens l'atenció.


Dijous Rosalia va estrenar per sorpresa i en exclusiva a Amazon Music la primera remescla oficial per al seu èxit viral Bizcochito. Aquesta nova versió de la cançó, que porta Bizcochito al Dembow, compta amb una producció renovada per Leo RD (productor habitual de les cançons de Tokischa, entre les quals, Linda) i el raper dominicà Haraka Kiko. Estic bastant en contra de les exclusives de les plataformes de streaming de música i espero que mai passin de ser una cosa anecdòtica, però aquesta nova versió de Bizcochito tampoc em sembla una meravella que em sàpiga especialment greu no poder escoltar còmodament. Ara bé, podria haver estat molt pitjor. La podeu escoltar aquí.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada