21 d’oct. 2022

Novetats 21/10

Jhayco i Shakira han presentat nous senzills aquesta setmana.
El nou senzill que més repercussió ha tingut aquesta setmana ha estat sens dubte Monotonia, la nova proposta de Shakira en col·laboració amb Ozuna. És una bachata amb alguns elements de trap molt similar a Te Felicito a nivell temàtic però, és clar: és el que la gent vol sentir a les cançons de la colombia i segurament també del que té ganes de parlar ella. Tot i que m'hauria agradat sentir una cançó de Shakira en solitari, Monotonía m'ha agradat més del que m'esperava i em sembla una proposta bastant millor que Te Felicito. El videoclip oficial de la cançó, filmat fa unes setmanes a Manresa, ha acumulat gairebé 20 milions de visualitzacions en les seves primeres 24 hores.



Jhayco, Feid i Sech uneixen forces a La de Ella, el primer senzill oficial del proper projecte del porto-riqueny i el seu primer llançament musical després de canviar oficialment de nom artístic. És un reggaeton-pop que ni té una producció interessant ni resulta gaire memorable que la faci destacar en comparació amb les nombroses cançons d'aquest estil que Jhayco ja ha publicat. La veritat és que l'autor de No Me Conoce i Ley Seca va tenir un 2021 excel·lent, però res del que ha tret en l'últim any m'acaba de cridar l'atenció.


 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada