10 de jul. 2015

Remix EP - Waiting For Love

Si ahir Autograf s'avançava desvelant la seva remescla de Waiting For Love, avui Avicii ha actualitzat el seu compte de Soundcloud (Que tenia molt abandonat) amb la resta.

La versió original s'inclourà al segon àlbum del suec, Stories, que veurà la llum al Setembre.

La primera remescla és la d'Autograf. Ja la vaig analitzar ahir, així que no ho tornaré a fer.



La segona remescla, feta per Tundran, té un so tropical bastant relaxat. Correcta, però res extraordinari.


Després arriba el trap amb la remescla de Marshmello. Encara que el trap sigui un gènere que normalment no m'agrada gaire, no sé si és per que fa servir un sons molt menys agressius o per que és més melòdic del que sol ser, però aquesta remescla sí que m'ha agradat.
 
A la quarta pista no ens hi trobem una remescla, sinó un cover acústic fet per Prinston i Astrid S. La veritat és que el cover m'ha agradat, però m'hauria agradat molt més si enlloc d'un cover fos una versió acústica feta per Simon Aldred, el vocalista de la versió original.



La següent remescla l'ha fet un artista que aquí seguim bastant. En aquest cas presenta un remescla Progressive House, res a veure amb el tropical House que normalment produeix. És la remescla més semblant a la original, però per mi  la millor i amb molta diferència-



La última remescla porta Waiting For Love a un so molt contundent, però: veient que la remescla és de Headhunterz i Carnage, algú s'esperava una altra cosa. A mi m'ha recordat bastant a la remescla de Headhunterz a Another You d'Armin Van Buuren.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada