19 de febr. 2015

TRaducció: Entrevista de Sia a NME

Sia ha confirmat el títol del seu proper àlbum en una breu entrevista a NME, i si continues llegint en podras llegir la traducció completa.
Primer parla de 1000 Forms of Fear.
"Jo planejava ser només una compositora de cançons pop per a altres artistes, però per contracte havia de llançar un àlbum més. Jo no volia ser famosa i em vaig anar guardant les cançons que volia interpretar. La veritat és que grabant-lo vaig gaudir molt."


També va donar els primers detalls del seu nou àlbum

"Sóc una persona molt productiva. Tinc un nou àlbum llest i és molt més pop. S'anomenarà 'This is Acting', perquè són cançons que havia escrit per altres cantants, i quan les vaig composar no pensava en coses que diria jo. És com tenir un paper. És divertit."


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada