1 de nov. 2014

First Listen: 1989

Ja he escoltat 1989, el nou disc de Taylor swift, amb un estil més pop i menys country.
1989 és un gran àlbum, potser no és tan bo com Red, però tampoc és gaire pitjor.

La pregunta que em faig és: Si això fos un àlbum debut estaria millor valorat? O si fos un àlbum d'una cantant que habitualment fes pop més aviat insuls?
Jo crec que la resposta és que sí.

Un dels canvis més substancials, a part del canvi d'estil, és que hi han molts més sintetitzadors (Tampoc us espereu que sigui Electropop, perquè ni de bon troç). Això a priori no és bo, però en aquest cas la producció és bona.

El que sí que trobo a faltar és alguna balada. O alguna pista on només hi haguès la seva veu i la guitarra o el piano.

PD: Us recomano la versiò física del disc ja que té un extra. No us vull avançar res, ja que jo em vaig emportar una  sorpresa.

En la meva opinió és millor que: Jessie J - Sweet Talker, Ariana Grande - My everything, Train - Bulletproof Picasso.
I pitjor que: Taylor Swift - Red, Sia - 1000 forms of Fear

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada