6 de nov. 2014

Abans que surtin #184 :Remix EP: Feet On The Ground

Nicky Romero & Anouk - Feet On The Ground (Arno Cost Remix) | (Available Nov 24th)Ja podem escoltar les previews de totes les remescles de Feet On The Ground, el penúltim single de Nicky Romero amb la veu d'Anouk.
L'EP sortirà el dia 24 de Novembre.


El primer remix és el d'Arno Cost, que aconsegueix un resultat molt diferent sense sortir del progressive House. És la remescla que més m'agrada i amb diferència.
Aquesta remescla ja la coneixiem, ja que la va presentar Pete Tong a la ràdio de la BBC.
El segon és de Merk & Kremont que em recorda moltíssim a Back To Life de Don Diablo, tant en la manera com es distorsiona la veu com en el drop,
La tercera remescla és la de Flashmob, que porta Feet On The Ground a un so molt Deep House, encara que jo (Fins i tot sent que m'agrada aquest subgènere) trobo insulsa.
La quarta és la de Bare, que com ja és habitual a les seves remescles aposta per ritmes trap bastant agressius.
La cinquena i última remescla, feta per Gus Gus i T-World, també és Deep House, i tampoc m'acaba de convencer.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada